Dit regel je gemakkelijk zelf in Mijn Huismerkenergie

Inzicht in je energieverbruik

Pas je termijnbedrag aan

Bekijk en betaal je energienota's

Wijzig je contactgegevens

Vraag & antwoord

  • Hoe wijzig ik mijn wachtwoord?

    Op deze pagina vraag je gemakkelijk een nieuw wachtwoord aan. Kies voor ‘Wachtwoord vergeten?’. Op de pagina hierna vul je je klantnummer in en klik je op 'Wachtwoord aanpassen'. Je ontvangt dan een e-mail waarmee je je wachtwoord opnieuw kunt instellen. 

    Is je vraag beantwoord?

  • Wat is mijn gebruikersnaam?

    Als je voor de eerste keer inlogt gebruik je je klantnummer of e-mailadres als gebruikersnaam. In Mijn Huismerkenergie onder menu-item 'Gegevens' kan je vervolgens zelf een nieuwe gebruikersnaam invoeren. Zo is inloggen nog gemakkelijker! 

    Is je vraag beantwoord?

  • Wat is mijn klantnummer?

    Weet je je klantnummer niet meer? Gebruik dan je e-mailadres als gebruikersnaam.

    Je vindt je klantnummer in je energiecontract of bevestigings e-mail. Energiecontract of bevestigings e-mail niet bij de hand? Stuur dan een mail naar info@huismerkenergie.nl met je postcode, huisnummer, e-mailadres, geboortedatum en laatste cijfers van je IBAN. Dan zoeken we het voor je op! 

    Is je vraag beantwoord?

  • Wat moet ik doen als de reset link in mijn e-mail niet werkt?

    Lukt het niet om je wachtwoord aan te passen met de ontvangen reset link? Vervelend! Misschien heb je de link al eens gebruikt, deze werkt namelijk maar één keer. Daarbij vervalt de oude link ook automatisch als je een nieuwe link aanvraagt. 

    Is je vraag beantwoord?

  • Wat moet ik doen als ik niet kan inloggen in Mijn Huismerkenergie?

    Inloggen doe je met je klantnummer, e-mailadres of zelf gekozen gebruikersnaam en wachtwoord. Log je voor de eerste keer in? Het wachtwoord vind je in je contract- of bevestigingsmail. Lukt het niet om in te loggen? Het kan ook zijn dat je je wachtwoord al eens hebt aangepast in Mijn Huismerkenergie. Je wachtwoord pas je hierboven gemakkelijk aan. Na beëindiging van je contract kun je nog 3 maanden inloggen.

    Is je vraag beantwoord?

Lukt het niet om in te loggen?

Neem dan contact met ons op. We staan voor je klaar!

Mail ons

Mail je vraag of opmerking naar info@huismerkenergie.nl.

WhatsApp ons

Whatsapp met ons via 06 - 266 266 22 op werkdagen van 8:30 en 17:00 uur.

Bel ons

Bel naar 088-1051122 op werkdagen van 8.30 tot 17.00 uur.