Wachtwoord wijzigen

Vraag gemakkelijk een nieuw wachtwoord aan. Kies voor ‘Wachtwoord vergeten?’. Op de pagina hierna vul je je klantnummer in en klik je op 'Wachtwoord aanpassen'. Je ontvangt dan een e-mail waarmee je je wachtwoord opnieuw kunt instellen. 

Veelgestelde vragen

  • Hoe wijzig ik mijn wachtwoord?
    Via de inlogpagina van Mijn Huismerkenergie vraag je gemakkelijk een nieuw wachtwoord aan. Kies voor ‘Wachtwoord vergeten?’. Op de pagina hierna vul je je klantnummer in en klik je op 'Wachtwoord aanpassen'. Je ontvangt dan een e-mail waarmee je je wachtwoord opnieuw kunt instellen. 

    Is je vraag beantwoord?

  • Wat moet ik doen als ik niet kan inloggen in Mijn Huismerkenergie?
    In je energiecontract en/of bevestigingsmail vind je je gebruikersnaam (klantnummer) en wachtwoord. Werken deze inloggegevens niet? Controleer dan eerst of je de inloggegevens goed hebt overgenomen. Het kan ook zijn dat je je inloggegevens al eens hebt aangepast in Mijn Huismerkenergie. Je wachtwoord pas je gemakkelijk aan via de inlogpagina van Mijn Huismerkenergie. Weet je je gebruikersnaam niet meer, neem dan contact met ons op via info@huismerkenergie.nl. Na beëindiging van je contract kun je nog 3 maanden inloggen.

    Is je vraag beantwoord?

WhatsApp met ons

Snel je vraag stellen? Stuur ons een WhatsApp. We zijn het best bereikbaar op werkdagen van 8:30 tot 17:00 uur.

06 - 266 266 22

Direct een gesprek

Je vraag liever persoonlijk met een van onze medewerkers bespreken? Bel dan gerust en we helpen je graag verder. 

088 - 105 11 22