Waarmee kunnen we je helpen?

We helpen je graag met innovatieve oplossingen bij het optimaal, slim en onbezorgd organiseren van al je energiezaken. We zorgen voor grip! En dat moet vooral simpel zijn en niet teveel tijd kosten. Via de persoonlijke klantenportal Mijn Huismerkenergie regel je veel energiezaken gemakkelijk zelf. Hieronder lees je alle veelgestelde vragen en de antwoorden. Staat jouw vraag er niet bij? Neem dan gerust contact met ons op. Stuur een mailtje naar info@huismerkenergie.nl, WhatsApp met ons of bel onze klantenservice. We staan voor je klaar!

Mailen

Mail je vraag of opmerking naar info@huismerkenergie.nl

WhatsApp

 Whatsapp met ons via 06 - 266 266 22 op werkdagen van 8:30 en 17:00 uur.

Telefoon

Bel naar 088-1051122 op werkdagen van 8.30 tot 17.00 uur.


Gemakkelijk en snel geregeld

Contractcheck

Zeker weten dat je nog goed zit? Wij zoeken voor je uit of overstappen wel écht voordeliger is. 

Doe de contractcheck

Slimme Energiemanager

Grip op je verbruik en kosten met de gratis Slimme Energiemanager. 

Naar de Slimme Energiemanager

Meterstanden doorgeven

Geef je meterstanden snel en gemakkelijk door via MIjn Huismerkenergie

Meterstanden doorgeven

Inzicht in je energienota

 We hebben alles over je energienota voor je op een rij gezet.

Naar uitleg energienota

Verhuizen

Ga je verhuizen, samenwonen, emigreren of wonen in een verzorgingstehuis? Geef dat dan aan ons door. 

Verhuizing doorgeven

Overlijden melden

Gecondoleerd met het verlies. Wij wensen je veel sterkte. Wil je het contract opzeggen of op een andere naam zetten? Wij regelen het.

Overlijden melden

Veelgestelde vragen

  • Heeft Huismerk Energie mijn meterstanden ontvangen?

    Na het online doorgeven van de meterstanden ontvang je een bevestiging per e-mail met daarin de door jou doorgegeven meterstanden. De meterstanden die je doorgeeft, controleren wij altijd nog op consistentie. In het geval de meterstanden niet kloppen, nemen we altijd even contact met je op. Stuur je een meterstandenkaart per post toe, dan ontvang je hier geen bevestiging van.

  • Hoe meld ik me aan voor Huismerk Energie?

    Je kunt altijd eenvoudig overstappen naar Huismerk Energie op de manier die jij prettig vindt.

    • Online: meld je eenvoudig aan via klant worden op onze website
    • Telefonisch: bel naar 088 - 105 11 22 en een van onze medewerkers helpt je graag met het aanvragen van Huismerk Energie.

    Op onze website kun je ook een uitgebreide berekening maken van je besparing bij Huismerk Energie. Maak hier je berekening.


  • Ik ga verhuizen, wat nu?

    Ga je verhuizen? Huismerk Energie verhuist met je mee. Je geeft je verhuizing eenvoudig door via Mijn Huismerkenergie of telefonisch via 088 - 105 11 22 (lokaal tarief).

    Het verwerken van een verhuizing duurt minimaal 10 werkdagen. Daarom is het verstandig om de verhuisdatum op tijd door te geven. Wij zorgen er dan voor dat de levering van energie op je nieuwe adres geregeld is op het moment dat je de sleutel van je nieuwe woning ontvangt. Wij melden je af bij je oude netbeheerder en melden je aan bij je nieuwe netbeheerder in het geval dat je naar een ander netgebied verhuist.

    Voor je verhuizing is het belangrijk dat je de meterstanden van zowel je oude als je nieuwe adres zo snel mogelijk doorgeeft. Dit in verband met het zo nauwkeurig mogelijk vaststellen van je nieuwe maandelijkse termijnbedrag.  

    Het niet op tijd doorgeven van je verhuizing, betekent een te late aansluiting van stroom en gas. Dat kan erg vervelend zijn. Is het niet mogelijk om de verhuisdatum 10 werkdagen van tevoren door te geven? Doe dit dan alsnog zo snel mogelijk. Huismerk Energie helpt je graag om de energielevering op je nieuwe adres zo snel mogelijk te voor elkaar te krijgen.

  • Wat is Mijn Huismerkenergie?

    Mijn Huismerkenergie is je persoonlijke online omgeving waar al jouw gegevens zijn verzameld. Hier vind je een overzicht van je factuurgegevens en tarieven. Ook kun je de meterstanden hier eenvoudig doorgeven en kun je gebruik maken van de Slimme Energiemanager. De inloggegevens ontvang je direct bij je contract.

Reviews klanten Huismerk Energie

Zij geven ons gemiddeld een 7,9 van de 10

En 84% van onze klanten beveelt ons aan

Naar alle reviews


Voorwaarden en downloadformulieren

Wij vinden het belangrijk transparant te zijn. Wij delen graag onze kennis en informatie met klanten, zodat er geen onduidelijkheden ontstaan. Bekijk al onze voorwaarden en de gedragscodes waar we ons aan houden. 

Bekijk de voorwaarden en downloadformulieren

Contact

Huismerk Energie
Kerkenbos 1057b 
6546 BB Nijmegen  

Telefoon: 088 - 105 11 22 
E-mail: info@huismerkenergie.nl  

KvK nummer: 56148453