Service en Contact

Oprecht persoonlijk contact en goede service. Daar werken we elke dag aan. Alleen dan kunnen we jouw vragen ook echt goed beantwoorden. Of je ons nu belt, WhatsAppt of gezellig even langskomt op ons kantoor, we staan voor je klaar. 

Telefoon

Bel naar 088-1051122 (lokaal tarief) op werkdagen van 8.00 tot 17.00 uur.

Mailen

Mail je vraag of opmerking naar info@huismerkenergie.nl. Binnen drie werkdagen ontvang je een reactie. 

WhatsApp

Stel je vraag op Whatsapp via 06 - 266 266 22 op werkdagen van 8:00 en 17:00 uur.

Jij tevreden, wij tevreden!

Geen wachttijden, lokaal tarief en direct iemand aan de lijn. 

85% geholpen tijdens het eerste contact

Slechts 11,0 seconden gemiddelde wachttijd

Binnen 3 werkdagen beantwoorden we alle e-mails

Veelgestelde vragen

  • Heeft Huismerk Energie mijn meterstanden ontvangen?

    Na het online doorgeven van de meterstanden ontvang je een bevestiging per e-mail met daarin de door jou doorgegeven meterstanden. De meterstanden die je doorgeeft, controleren wij altijd nog op consistentie. In het geval de meterstanden niet kloppen, nemen we altijd even contact met je op. Stuur je een meterstandenkaart per post toe, dan ontvang je hier geen bevestiging van.

  • Hoe meld ik me aan voor Huismerk Energie?

    Je kunt altijd eenvoudig overstappen naar Huismerk Energie op de manier die jij prettig vindt.

    • Online: meld je eenvoudig aan via klant worden op onze website
    • Telefonisch: bel naar 088 - 105 11 22 en een van onze medewerkers helpt je graag met het aanvragen van Huismerk Energie.

    Op onze website kun je ook een uitgebreide berekening maken van je besparing bij Huismerk Energie. Maak hier je berekening.


  • Ik ga verhuizen, wat nu?

    Ga je verhuizen? Huismerk Energie verhuist met je mee. Je geeft je verhuizing eenvoudig door via Mijn Huismerkenergie of telefonisch via 088 - 105 11 22 (lokaal tarief).

    Het verwerken van een verhuizing duurt minimaal 10 werkdagen. Daarom is het verstandig om de verhuisdatum op tijd door te geven. Wij zorgen er dan voor dat de levering van energie op je nieuwe adres geregeld is op het moment dat je de sleutel van je nieuwe woning ontvangt. Wij melden je af bij je oude netbeheerder en melden je aan bij je nieuwe netbeheerder in het geval dat je naar een ander netgebied verhuist.

    Voor je verhuizing is het belangrijk dat je de meterstanden van zowel je oude als je nieuwe adres zo snel mogelijk doorgeeft. Dit in verband met het zo nauwkeurig mogelijk vaststellen van je nieuwe maandelijkse termijnbedrag.  

    Het niet op tijd doorgeven van je verhuizing, betekent een te late aansluiting van stroom en gas. Dat kan erg vervelend zijn. Is het niet mogelijk om de verhuisdatum 10 werkdagen van tevoren door te geven? Doe dit dan alsnog zo snel mogelijk. Huismerk Energie helpt je graag om de energielevering op je nieuwe adres zo snel mogelijk te voor elkaar te krijgen.

  • Wat is het verschil tussen groene stroom en lokaal groene stroom?

    Het verschil tussen groene stroom en lokaal groene stroom is de plaats van herkomst.

    • Groene stroom is meestal afkomstig van waterkrachtcentrales in Scandinavië. 
    • Lokaal groene stroom wordt opgewekt in Nederland, in je eigen omgeving. Zo kun je zelf aangeven of je stroom wilt ontvangen van een windmolen bij jou in de buurt. Hiermee stimuleer je lokale energie initiatieven en daarmee ook de lokale economie en werkgelegenheid. Daarnaast kan Nederland zo ook meer zelf voorzien in groene energie. Hierdoor zijn we minder afhankelijk van groene stroom die nu vaak elders in Europa wordt opgewekt.
  • Wat is Mijn Huismerkenergie?

    Mijn Huismerkenergie is je persoonlijke online omgeving waar al jouw gegevens zijn verzameld. Hier vind je een overzicht van je factuurgegevens en tarieven. Ook kun je de meterstanden hier eenvoudig doorgeven en kun je gebruik maken van de Slimme Energiemanager. De inloggegevens ontvang je direct bij je contract.

Ben je tevreden over ons?

Wij vinden een goede en persoonlijke service erg belangrijk. Ben je toch niet helemaal tevreden? Of heb je vragen, opmerkingen of klachten? Laat het ons weten! En ben je gewoon erg tevreden? Dat vinden we uiteraard ook leuk om te horen!

Geef je vraag of klacht door

Voorwaarden en downloadformulieren

Wij vinden het belangrijk transparant te zijn. Wij delen graag onze kennis en informatie met klanten, zodat er geen onduidelijkheden ontstaan. Bekijk al onze voorwaarden en de gedragscodes waar we ons aan houden. 

Bekijk de voorwaarden en downloadformulieren

Neem direct contact met ons op

Heb je een vraag, opmerking of klacht? Wil je graag iets met ons delen of juist meer informatie ontvangen? Laat het ons weten! 

Daarom Huismerk Energie

  • Geen wachttijden
  • Lokaal tarief
  • Direct iemand aan de lijn
  • Advies op maat
  • Eenvoudig en snel geregeld

Bezoek ons in Nijmegen!

Toevallig in de buurt? Kom dan gerust even langs op ons kantoor. Bel vooraf even, dan zetten we de koffie alvast voor je klaar.

Huismerk Energie
Kerkenbos 1057b
6546 BB Nijmegen

Telefoon: 088 - 105 11 22
E-mail: info@huismerkenergie.nl

KvK nummer: 56148453

Bezoek ons in Nijmegen!

Toevallig in de buurt? Kom dan gerust even langs op ons kantoor. Bel vooraf even, dan zetten we de koffie alvast voor je klaar.

Huismerk Energie
Kerkenbos 1057b
6546 BB Nijmegen

Telefoon: 088 - 105 11 22
E-mail: info@huismerkenergie.nl

KvK nummer: 56148453