Overlijden melden

Allereerst gecondoleerd met het verlies. Wij wensen je veel sterkte toe. In deze moeilijke tijd helpen we je graag met alle energiezaken. Wil je het contract op een andere naam zetten of het contract opzeggen? Wij regelen het voor je. Bel ons op 088 - 105 11 22 (lokaal tarief) of stuur een mail naar info@huismerkenergie.nl.

Contract opzeggen

Wil je het contract opzeggen? Het enige wat we van je nodig hebben is een kopie van de overlijdensakte. Deze kan je ons via de mail of per post toesturen. Vergeet niet om het klantnummer of de postcode en het huisnummer te vermelden. Na ontvangst beëindigen wij kosteloos het contract. Je hoeft verder niks te doen.

Postadres: Huismerk Energie N.V. Postbus 125 6500 AC Nijmegen

Direct mailen

Naamswijziging doorgeven

Wil je het contract op een andere naam zetten? Geef dan kosteloos een naamswijziging door. Hiervoor hebben wij een kopie van de overlijdensakte nodig en de persoonlijke gegevens van de nieuwe contracthouder. We kijken ook gelijk even of  het termijnbedrag nog aansluit bij het huidige energieverbruik.


088 - 105 11 22

Gegevens inzien via Mijn Huismerkenergie

Wil je de contractgegevens en alle eerdere jaar- en maandfacturen van de overledene inzien via Mijn Huismerkenergie? En beschik je niet over de juiste inloggegevens? Neem dan contact met ons op via 088 - 105 11 22. Dan zorgen wij ervoor dat je kan inloggen en maken we je gelijk even wegwijs. Ook als je het contract opzegt, heb je nog 3 maanden toegang tot Mijn Huismerkenergie.

Inloggen

WhatsApp met ons

Snel je vraag stellen? Stuur ons een WhatsApp. We zijn het best bereikbaar op werkdagen van 8:30 tot 17:00 uur.

06 - 266 266 22

Wij regelen het voor je!

Bel ons op 088 105 11 22 (lokaal tarief) of mail naar info@huismerkenergie.nl en wij regelen het voor je!