Heb je tips voor ons zodat we je nog beter kunnen helpen?

Persoonlijk contact en goede service vinden wij belangrijk, want wij willen dat jij tevreden bent. Dus heb je een tip voor ons zodat wij je beter kunnen helpen? Laat het ons weten! 

Vragen worden direct beantwoord door 1 van onze medewerkers.

Niet tevreden? We lossen je vraagstuk zo snel mogelijk op.

Voor eventuele geschillen zijn wij aangesloten bij de geschillencommissie.

Stel je vraag of geef je tip door

Heb je een vraag of tip voor ons? Vul onderstaand formulier in en één van onze medewerkers neemt zo snel mogelijk contact met je op. 

Daarom Huismerk Energie

  • Geen wachttijden
  • Lokaal tarief
  • Direct iemand aan de lijn
  • Persoonlijke oplossing
  • Eenvoudig en snel geregeld

Bel ons direct om je vraag te bespreken


Heb je een vraag of tip voor ons? We zijn het beste bereikbaar per e-mail via info@huismerkenergie.nl. Je kunt ons natuurlijk ook bellen. Dat kan op werkdagen van 8.30 tot 17.00 uur.

Bel 088 - 105 11 22 (lokaal tarief)

Geschillencommisie

Huismerk Energie is aangesloten bij De Geschillencommissie Energie en Geschillencommissie Energie Zakelijk. Is jouw vraagstuk niet naar tevredenheid opgelost door ons? Dan kun je terecht bij De Geschillencommissie. De Geschillencommissie is een externe en onafhankelijke instantie die een bindende uitspraak doet voor beide partijen, betreffende het vraagstuk. Meer informatie kun je vinden op de website van de Geschillencommissie

WhatsApp met ons

Snel je vraag stellen? Stuur ons een WhatsApp. We zijn het best bereikbaar op werkdagen van 8:30 tot 17:00 uur.

06 - 266 266 22

Direct een gesprek

Je vraag liever persoonlijk met een van onze medewerkers bespreken? Bel dan gerust en we helpen je graag verder. 

088 - 105 11 22