Heb je tips voor ons zodat we je nog beter kunnen helpen?

Persoonlijk contact en goede service vinden wij belangrijk, want wij willen dat jij tevreden bent. Dus heb je een tip voor ons zodat wij je beter kunnen helpen? Laat het ons weten! 

Vragen worden direct beantwoord door 1 van onze medewerkers.

Niet tevreden? We lossen je vraagstuk zo snel mogelijk op.

Voor eventuele geschillen zijn wij aangesloten bij de geschillencommissie.

Heb je een klacht?

We proberen altijd iedereen zo goed mogelijk te helpen. Hebben je we niet goed geholpen, ben je ontevreden of heb je een klacht? Dan denken we graag mee naar een goede oplossing voor jouw situatie! 

088 - 105 11 22

Klanten over Huismerk Energie

Wij zijn blij met onze klanten en zij gelukkig ook met ons!
Door een paar slimme aanpassingen is mijn piek in verbruik nu minder groot en besparen we per jaar 80 euro!

Robert van Doorn uit Oss

Het aanbod was zo goed dat ik voor mijn banketbakkerij en privé ben geswitcht.

Goos-Jan Looijenga uit Nijmegen

Geschillencommisie

Huismerk Energie is aangesloten bij De Geschillencommissie Energie en Geschillencommissie Energie Zakelijk. Is jouw vraagstuk niet naar tevredenheid opgelost door ons? Dan kun je terecht bij De Geschillencommissie. De Geschillencommissie is een externe en onafhankelijke instantie die een bindende uitspraak doet voor beide partijen, betreffende het vraagstuk. Meer informatie kun je vinden op de website van de Geschillencommissie

Reviews klanten Huismerk Energie

Zij geven ons gemiddeld een 8 van de 10

En 84% van onze klanten beveelt ons aan

Naar alle reviews

WhatsApp met ons

Snel je vraag stellen? Stuur ons een WhatsApp. We zijn het best bereikbaar op werkdagen van 8:30 tot 17:00 uur.

06 - 266 266 22

Direct een gesprek

Je vraag liever persoonlijk met een van onze medewerkers bespreken? Bel dan gerust en we helpen je graag verder. 

088 - 105 11 22